طراحی سایت و بهینه سازی محتوا

ساخت وبلاگ

ما به عنوان نویسنده در یک وب سایت معمولا در مورد انچه در ذهنمان میگذرد مینویسیم و ممکن است اغلب به ” Title ” و ” Meta Description“هم تا اخرین مرحله فکر نکنیم . اما این کار درستی نیست و برای گرفتن نتیجه و هدر نرفتن زحماتمان بهتر است قبل از دست بکار شدن یکم فکر کنیم . انتخاب کلمه ی کلیدی بسیار اهمیت دارد . باید با فکر و با حساسیت انتخاب شود .

انتخاب یک کلمه ی کلیدی درست و صحیح و فکر شده میتواند کلی از زحمات ما برای نوشتن ان متن یا مقاله را جبران کند . نوشتن یک محتوای با کیفیت بسیار اهمیت دارد اما دیده شدن ان بیشتر اهمیت دارد . پس بهتر است به نکات پایین توجه کنید .

سوالات رایج برای انتخاب کلمه ی کلیدی

  • کاربران چطور ما را پیدا می کنند ؟
  • چه کلماتی را معمولا سرچ می کنند ؟
  • جواب سوال هایشان را چگونه در اینترنت جستجو می کنند ؟

بین دو نویسنده ی حرفه ای و معمولی فرق زیادی نیست . اما همان یک تفاوت خیلی اهمیت دارد . توجه کنید مثلا هر دوی ان ها یک متن یکسان را نوشتند اما یک ” Content Provider ” حرفه ای محتوا را بهینه سازی میکند . تفاوت در اینجا است که بهینه سازی کردن محتوا یک حرکت هوشمندانه برای موفقیت بیشتر نویسنده است .

نویسنده ی حرفه ای ما با اینکار مخطبان بیشتری را در  موتور های جستجو برای خود فراهم میکند . همین افزایش بازدید کننده است که در موفقیت شما تاثیر دراد . پس بهتر است مانند یک نویسنده ی حرفه ای عمل کرده و از بستر کاربران انلاین نهایت استفاده را بکنید .

تاثیر کلمه ی کلیدی مناسب در  بازاریابی محتوا

همان طور که گفتیم بهتر است اولین قدم برای تولید یک محتوای خوب و با کیفیت انتخاب یک کلمه ی کلیدی درست باشد . افراد و سازمان هایی که با هدف بازاریابی محتوا میخواهند وب سایت خود را مطرح کنند در انتخاب کلمه ی کلیدی بسیار دقت ویژه دارند . اینگونه میخواهند درصد مخاطبین خود را افزایش دهند، که درصد بسیار زیادی از ان ها با این روش موفق هم شدند .

اما برخی افراد و نویسنده ها انتخاب کلمه ی کلیدی را امری ساده و حتی کم اهمیت تلقی میکنند . اما سخت در اشتباه هستند چون همین کلمه ی کلیدی است که ترافیک را به سوی وب سایت شما هدایت میکند . تمام این ها دلیل بر اهمیت این موضوع یعنی انتخاب صحیح کلمه کلیدی است .

کلمه ی کلیدی

ابزار های کمکی

برای این کار هم ابزار هایی طراحی شده اند تا به ما کمک کند . ابزار های بسیار زیادی وجود دارد، البته نا گفته نماند که بسیاری از ان ها زبان فارسی را پشتیبانی نمیکنند . ما ابزار رایگان ” Google Keyword Planner ” را به شما پیشنهاد میکنیم . این ابزار زبان فارسی را هم پشتیبانی میکند . این ابزار میتواند در این زمینه به شما کمک فراوانی بکند . شما میتوانید یک لیست از کلمات کلیدی که میخواهید از ان ها استفاده کنید و به نظرتان بهتر هستند و میشود با ان ها رتبه اورد را تهیه کنید .

سپس با استفاده از ابزار ” Google Keyword Planner ” کلمات پر کاربرد و مرتبط دیگر را به ان اضافه کنید . سعی کنید که کلماتی که کمتر رقابتی هستند را انتخاب کنید . این به نفع شما خواهد بود . در نهایت یک لیست از ان ها بسازید و توجه داشته باشید که کلمات کلیدی شما باید حداقل 1000 بار در ماه جستجو شوند .

ایا ابزار “ Google Keyword Planner ” بدون خطا کار میکند ؟

جواب این سوال خیر است . گاهی اوقات این اتفاق رخ میدهد که این ابزار کلمات کلیدی را که پیشنهاد میکند بلا استفاده بوده و مرتبط با موضوع ما نیستند . کلمه کلیدی های اضافی و بی معنی را از لیست خود حذف کنید .

برسی رقابت کلمات کلیدی

کلمات کلیدی را در گوگل جستجو کنید و وب سایت های رتبه ی اول تا پنجم را مورد بررسی قرار دهید ( بررسی پیج رنک دامین آئتوریتی و …. ) همچنین به تعداد نتایج گوگل نیز توجه داشته باشید .

از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

لیستی از کلمات کلیدی که بیشترین رقابت را دارند تهیه کرده و سپس کلمات کلیدی طولانی تری از ان ها بسازید . این روش میتواند مقدار کمی ترافیک را متوجه وب سایت شما کند . پیش زمینه ی موفقیت در، کلمات کلیدی خاص تر، اختصاصی تر و رقابتی تر است .

اجازه دهید تا با ذکر یک مثال این موضوع را برایتان ساده تر بیان کنم . مثلا اگر کلمه کلیدی مد نظر شما، مثلا ” گوشی موبایل ” باشد میتوانید در این مرحله از کلمه ی کلیدی طولانی تری مانند ” خریدن گوشی موبایل در مشهد ” و یا ” قیمت گوشی موبایل سامسونگ ” و یا ” مشاوره خرید گوشی موبایل ” و غیره … استفاده کنید . پس دقت کنید که کلمات کلیدی طولانی تاثیرات چشم گیری در موفقیت وب سایت شما دارد .

اغاز بازاریابی محتوا

کار خود تان را اغاز کنید و مطالب و مقالات مفید و با کیفیت در رابطه با کلمات کلیدی هدف خود تهیه و منتشر کنید . میزان استفاده ی کلمه ی کلیدی شما در محتویاتتان باید بین 1 تا 2 درصد باشد . هرگز از کلمات کلیدی به صورت بیش از حد استفاده نکنید چون نتیجه ی معکوس میدهد . این کار طبق سیاست های الگوریتم های گوگل نوعی فریب و جز ترفند های سئو کلاه سیاه محسوب میشود . گوگل وب سایت هایی که قصد دارند از این روش به افزایش رتبه دست یابند را جریمه میکند .

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشد و لذت برده باشید . از وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید از شما متشکریم . لطفا اگر ابزار دیگری در این زمینه یعنی انتخاب کلمه ی کلیدی مناسب، میشناسید در همین بخش به ما اطلاع دهید .

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا,تجربه ی کاربریبک لینکسئو,بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 257 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 17:18

اگر شما هم در زمینه بهینه سازی محتوا و وب سایت فعالیت میکنید مطمئنا با واژه ی سئو اشنا شده اید . اما ایا تا بحال این سوال برای شما پیش امده است که وظایف یک سئو کار چیست؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم و کنجکاوی ذهن شما را در باره ی اینکه وظایف یک سئو کار چیست؟ برطرف کنیم .

سئو کاران و یا کارشناسان سئو فعالیتشان به یکی دو مورد محدود نمیشود . زمینه ی فعالیت ان ها بسیار گسترده است و هر چه جلوتر برویم باز با شاخه های جدید تری رو به رو میشویم . در این مقاله ما فعالیت های کارشناسان سئو را به صورت خلاصه اما جامع توضیح میدیم .

و اما وظایف یک سئو کار چیست؟

  1. مدیریت تمام فعالیت های SEO
  2. استراتژی تولید محتوا
  3. ایجاد بک لینک
  4. استراتژی کلمه کلیدی برای افزایش رتبه بندی در تمام موتور های جستجو
  5. مدیریت کمپین های SEM در Google
  6. انجام آزمون ها
  7. جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج
  8. شناسایی فرآیند و رویکرد برای رسیدن به حداکثر ROI در کمپین های جستجوی پولی
  9. پیگیری
  10. گزارش و تجزیه و تحلیل وب سایت
  11. کمپین ها و طرح های PPC
  12. مدیریت هزینه های کمپین
  13. صرفه جویی در بودجه
  14. برآورد هزینه های ماهانه و تطبیق اختلافات
  15. بهینه سازی صفحات کپی و فرود برای بازاریابی موتور جستجو
  16. کشف کلید واژه ها، گسترش و بهینه سازی
  17. تحقیق و پیاده سازی توصیه های بهینه سازی توسط موتور جستجو
  18. تحقیق و بررسی لینک های تبلیغاتی رقیب
  19. توسعه و پیاده سازی استراتژی ساخت لینک
  20. کار با تیم توسعه جهت اطمینان از اینکه بهترین شیوه های سئو به درستی روی کد توسعه یافته جدید اجرا می شود
  21. کار با تیم های سر مقاله ای و بازاریابی برای هدایت SEO در ایجاد محتوا و برنامه نویسی محتوا
  22. ارائه پشنهادات برای تغییر در طراحی وب سایت، محتوا، لینک دهی و عوامل دیگر به منظور بهبود موقعیت های SEO برای کلمات کلیدی هدف

وظایف سئو کار

سیرکل وظایف یک سئو کار چیست؟

وظایف یک سئو کار دقیقا هیمن مواردی است که در بالا ذکر کردیم . اما بطور کلی یک سئو کار باید این کار ها را به چه ترتیبی انجام دهد . در این بخش به این موضوع میپردازیم . در ابتدا یک سئو کار باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری، برای موتور های جستجو مانند گوگل درست ساخته شده یا خیر ؟

در مرحله ی بعدی سئو کار باید ، اطلاعات گذشته ی سایت را جمع آوری کند، مثلا در ۳ ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت ایجاد شده است  (این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا …)

در قدم بعدی باید به برسی رقبا بپردازد تا ببیند ان ها در چه وضعیتی هستند . این موضوع به وی کمک میکند تا بتواند درست تصمیم بگیرد و برای آینده برنامه ریزی درست انجام دهد . درواقع باید به درستی پروژه سئوی سایت را مدیریت کند .

اکنون می تواند با شناخت قابلیت های سایت ، پیشینه سایت و تحلیل رقبای ان،  برای پیشرفت پروژه تصمیم بگیرد .

پیش نیاز های یک کارشناس سئو

خب به طور خلاصه و تیتر وار وظایف یک سئو کار را برای شما شرح دادیم . اما در این رابطه یک موضوع دیگر هم وجود دارد . ان هم این است که هر فرد زمانی که میخواهد یک فعالیت را شروع کند باید پیش نیاز هایی را دارا باشد . حالا قصد داریم ببینیم که یک کارشناس سئو در ابتدای شروع فعالیتش به چه چیز هایی نیاز دارد ؟ درواقع باید چه تجربه هایی داشته باشد ؟

  1. تجربه های ثبات شده ی SEO
  2. تجربه های ثبات شده SEM در مدیریت کمپین های PPC در سراسر گوگل، یاهو و بینگ.
  3. درک جامع از بازاریابی عملکردی، تبدیل و کسب مشتری آنلاین
  4. تجربه عمیق در مورد کار با ابزار های تجزیه و تحلیل وب سایت (به عنوان مثال، Google Analytics، NetInsight، Omniture، WebTrends)
  5. تجربه کار با ابزار های مدیریت پیشنهاد به عنوان مثال، معادلات کلیک، مارین، Kenshoo، Search Ignite
  6. تجربه کار با A / B و آزمایش های چند متغیره
  7. دانش کاری در مورد HTML و CSS ،محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت
  8. شناخت شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو
  9. به روز بودن با آخرین روند و بهترین شیوه ها در SEO و SEM
  10. مدرک لیسانس / مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط
  11. KPI و معیارهای هدفماهانه برای افرادی که SEO انجام می دهند
طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا,تجربه ی کاربریبک لینکسئو,بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 260 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 17:03

اگر جز افرادی هستید که به سئو وب سایت خود اهمیت میدهید، مهم است که یک انالیز کلی از بک لینک های خود داشته باشید. اینگونه میتوانید نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید. بک لینک ها به شما کمک میکنند که در موتور های جستجوگر مثل گوگل رتبه خوبی کسب کنید، اما نه هر بک لینکی. بک لینک بد میتواند باعث کاهش رتبه ی شما شود حتی در مواردی میتواند باعث پنالتی سایت شما شود.

در استفاده از بک لینک نباید افراطی عمل کنید. بهتر است بصورت معقولی از ان ها استفاده کنید تا زحماتتان هدر نرود. اما قبل از هر موضوع دیگری که بخواهیم به ان بپردازیم اجازه دهید توضیح دهیم که اصلا بک لینک چیست؟

به چه لینک هایی بک لینک تلقی میشوند؟

بک‌ لینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریافت می‌کند. دلیل اهمیت ویژه ای بک لینک در فرایند سئو دارد این است که، در بالا رفتن رتبه ی وب سایت شما در موتور جستجوگر تاثیر چشم گیری دارد. البته موتور های جستجوگر از فاکتور های مختلفی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه‌ های جستجو استفاده می‌کنند. هنوز کسی متوجه نشده است که بک لینک به چه میزیان در رتبه سایت تاثیر دارد. اما در طول زمان ثابت شده است که بک‌ لینک‌ ها جز فاکتور های بسیار موثر بشمار میروند.

کیفیت یا کمیت؟

نکته ی بسیار مهمی، در مورد بک لینک ها را باید به شما گوش زد کنم. دقت داشته باشید که از بک لینک ها باید به صورت طبیعی استفاده شود. در واقع کیفیت بک لینک بر کمیت ان قالب است. انقدری که بک لینک با کیفیت تاثیر گذار است، قرار دادن تعداد بیشتری بک لینک بی کیفیت تاثیر گذار نیست. اجازه دهید تا با یک مثال برای شما بهتر توضیح دهیم.

وب‌سایت A، سایت یک رستوران است و از طرف سایت B که در مورد غذا محتوا تولید می‌کند، بک‌ لینک میگیرد. این پروسه، یک بک‌ لینک طبیعیو ارزشمند برای سایت A ایجاد می‌کند و در بالا رفتن رتبه این سایت در نتایج جستجو تاثیرگذار است.

بک لینک

ایا بک لینک ها فقط به یک شکل استفاده میشوند؟

پاسخ این سوال خیر است. از بک لینک ها میشود در زمینه های متفاوتی استفاده کرد. مثلا در یک مکالمه در فضای وب میتواند استفاده شود. تصور کنید یک بلاگر درباره رویداد های ورزشی یک مقاله مینویسد. در همین حین یک بلاگر دیگر یک مقاله دیگر در همین زمینه مینویسد اما به طور کلی با نظر بلاگر اول مخالف است. ولی در هر صورت به مطلب بلاگ اول بک‌ لینک میدهد. حال اگر مطلب بلاگر دوم بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در سایت‌ های بیشتری بک‌ لینک دریافت کند، در عین حال روی بلاگر اول هم تاثیر گذار است. زیرا ارزش بک‌ لینکی که وبلاگ اول دریافت کرده بالاتر میرود و به شکل تصاعدی، سئوی هر دو وبلاگ بهتر از گذشته می‌شود.

تا اینجای متوجه شدید که بک لینک چیست؟ حالا میخواهیم راجب به بک لینک های خوب و بد و تفاوت هایشان توضیح دهیم.

بک‌ لینک خوب چیست؟

بک‌ لینک خوب به بک‌ لینکی گفته میشود که از یک وب‌ سایت معتبر و قابل‌ اعتماد به وب‌ سایت شما داده شود. هرچه بک لینک گرفتن از منابع دشوار تر باشد قطعا ان بک لینک ارزش بیشتر دارد. بک لینک هایی که به راحتی از برخی وب سایت ها به سایر وب سایت ها میدهند هیچ مزیت رقابتی برای شما ندراند.

ویژگی‌ های بک‌ لینک خوب

  1. باید از یک وب‌ سایت مرتبط با صنعت شما داده شود.
  2. لینک‌ های درون محتوا بهتر هستند.
  3. دریافت لینک از مقالات بلند و با کیفیت از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.
  4. برای سئو ، بک‌ لینک‌ ها باید “dofollow” باشند. البته لینک‌ های “nofollow” نیز بد نیستند. نو فالو ها میتوانند باعث ارجاع ترافیک به وب‌ سایت شوند، اما نمیتوانند در بهبود سئو موثر باشند. لینک‌های “nofollow” نباید به‌ عنوان لینک‌ های بد تلقی شوند.
  5. بک‌ لینک وقتی ارزشمند است که از طرف ویراستار افزوده شود.
  6. وب‌ سایتی که به شما لینک می‌دهد باید دامین اتوریتی خوبی داشته باشد و در شبکه‌ های اجتماعی نیز فعال باشد.

بک لینک

بک لینک بد چیست؟

در مقابل بک لینک های خوب بک لینک های بد قرار دارند. این ها درستور العمل گوگل برای بک لینک ها را نقض میکنند. نتیجه ی این بک لینک ها به جای اینکه باعث افزایش رتبه باشد، پنالتی شدن وب سایت را به دنبال دراد.

ویژگی‌ های بک‌ لینک بد

  1. لینک از یک وب‌ سایت غیر مرتبط به شما داده شود. مرتبط بودن بسیار اهمیت دارد.
  2. لینک از یک صفحه با محتوایی ضعیف با شما داده ‌شده باشد.
  3. لینک‌ هایی که از طرف وب‌ سایت جریمه شده توسط گوگل به شما داده شده.
  4. لینک‌ های به تعداد زیاد و لینک‌ های فوتر میتوانند باعث پنالتی شوند.
  5. تبادل لینک ممنوع است.
  6. وب‌ سایتی که به شما لینک می‌دهد، دامین اتوریتی پایینی داشته باشد.
  7. بک‌ لینک از یک شبکه وبلاگی به شما داده شده باشد.
  8. بک‌ لینک‌ های ویجت بد هستند و باید “nofollow” باشند.
  9. بک‌ لینک‌ هایی که برایشان پولی پرداخت‌شده باشد. رسانه‌ های تبلیغاتی باید از ویژگی “nofollow” استفاده کنند.
  10. بک لینک‌ هایی که از دایرکتوری‌ های محتوا داده میشوند هم بد هستند.
  11. بک‌ لینک‌ هایی که از طرف وب‌ سایت‌ های هک شده داده میشوند یا در “CSS” مخفی باشند.
  12. بک‌ لینک‌ هایی که با آنکر تکست‌ های بیش‌ از حد بهینه‌ شده‌اند، میتوانند باعث پنالتی شوند.
  13. بک‌ لینک‌ هایی که به‌ صورت خودکار ایجاد میشوند مضر هستند.

بک لینک

ایا تمام بک لینک ها خوب هستند؟

متاسفانه بسیاری از آژانس‌ های سئو، تصور میکنند که تمامی بک‌ لینک‌ ها ارزشمند هستند. در صورتی که سخت در اشتباه هستند. البته این دیدگاه ها از سیاست های پیشین گوگل نشات میگیرد و در زمان خودش درست بوده. اما در حال حاضر گوگل تغییراتی در زمینه سیاست های خود اعمال کرده است. پس بهتر است که اژانس های سئو طبق این سیاست های جدید به کار خود ادامه دهند.

امروزه گوگل وب سایت هایی را که از لینک های اسپم استفاده میکنند را جریمه میکند. پس متوجه شدید که اهمیت بک لینک ها در رتبه نبدی سایت چقدر زیادی است. برای همین هم جز فاکتور هایی است که موتور های جستجوگر روی ان بسیار حساسیت به خرج میدهند.

تعداد زیاد بک لینک

همانطور که در بالا گفته شد، طبق سیاست های جدید گوگل استفاده از تعداد زیادی بک لینک نتیجه عکس میدهد. یکم قبل تر راجب این موضوع که  کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد صحبت کردیم. اگر از روش‌ های غیر عادی و اسپم، برای وب سایت خود بک لینک تهیه کنید، مطمئنا از طرف گوگل پنالتی خواهید شد. پس از بک لینک بصورت معقول تری استفاده کنید تا دردسر ساز نشود.

چطور کیفیت بک لینک‌ ها را در کمپین‌ های سئو ارزیابی کنیم؟

تا اینجا متوجه شدید که هر بک لینکی نتنها با ارزش نیست، بلکه مشکل نیز ایجاد میکند. شما باید کیفیت لینک های ورودی و خروجی به وب سایتتان را ارزیابی و برسی کنید. در صورت مناسب نبودن و بی کیفیت بودن سریعا ان را حذف و یا اینکه ان ها را با لینک های سالم و با ارزش جایگزین کنید. یکی از موضوعاتی که کسب و کار های انلاین این روز ها نمیتوانند از ان غافل شوند، تاثیر موتور های جستجو بر رشد کسب و کارشان است.

در حال حاضر استارت‌ آپ‌ ها در سراسر دنیا در حال بهینه‌ سازی خود برای بهتر دیده شدن در موتور های جستجو هستند. دلیل ان هم این است که ان ها متوجه شدند بهتر دیده شدن در موتور های جستجو مساوی است با فروش بیشتر.

بک لینک

الگوریتم پنگوئن

یکی از الگوریتم هایی که گوگل ان را منتشر کرد الگوریتم پنگوئن بود. این الگوریتم مزیت های بسیار زیادی دارد. یک از ان ها اهمیت ویژه ای هم دارد مبحث لینک بیلدینگ و البته اهمیت ارزیابی لینک‌ ها است. در واقع در بروزسانی الگوریتم پنگوئن ، شما قادر خواهید بود تا از پشت پرده‌ ی بک‌ لینک‌ های خود در موتور های جستجو آگاه شوید.

گوگل همچنین اعلام کرده است که الگوریتم جدید به صورت “Real Time” خواهد بود. به این معنی است که اگر شما عملیات پاکسازی لینک‌ هایتان را انجام دهید، یک بازیابی نسبتا سریع، ممکن خواهد بود. خوشبختانه لینک‌ های فاقد اعتبار به آسانی قابل شناسایی هستند. شما باید به محض مشاهده ی چنین لینک‌ هایی اقدام به حذف یا از کار انداختن آن‌ ها کنید. همچنین به یاد داشته باشید که باید لینک‌ های حذف شده را با لینک‌ های جدید و با کیفیت جایگزین کنید.

ویژگی هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند عبارتند از
  • نامرتبط بودن به موضوع وب سایت شما
  • فاقد مخاطب بودن
  • لینک شدن به وب سایت‌ های اسپم

و غیره . . .

ارزیابی کیفیت لینک‌ ها

کمپین های سئو برای موفقیت خودشان به لینک ها متوصل شدند. اما این موضوع به این معنی نیست که شما از هر لینکی که دم دستتان است میتوانید استفاده کنید. نباید هر لینکی به هر تعدادی که دوست دارید برای موفقیت وب سایتتان بکار ببرید. چون در عین نا باوری نتنها نتیجه ای که میخواستید را نمیگیرید، بلکه نتیجه کاملا برعکس میشود و شما مورد خشم گوگل واقع میشوید.

فراموش نکنید که لینک‌ ها هدف اصلی نیستند، بلکه نردبانی برای رسیدن به هدف هستند. نردبانی که هر چقدر رکاب‌ های آن محکم‌ تر باشد، احتمال رسیدن شما به موفقیت بیشتر و احتمال سقوط شما کمتر است.

ارزشیابی کیفیت لینک‌ های خروجی و ورودی فرآیندی است که تا حد زیادی موفقیت کمپین های سئو و بازاریابی را تضمین میکند. این فراید به این اسانی که گفته شد نیست. در واقع شما یک چالش بزرگ پیش روی خود دارید. شما باید بتوانید لینک‌‌‌‌‌‌‌‌ های معتبر را از انواع فاقد اعتبار ان شناسایی کنید.

ایا هر بک لینکی معتبر است؟

بسیاری از خوانندگان  و کاربران انلاین پس از خواندن یک بلاگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و یا مقاله در صورتی که از ان خوشش بیاید به ان در جا های مختلف لینک میدهد. اما ایا مطلب شما و یا لینکی که به آن داده شده از نظر گوگل با ارزش است؟ شما باید از منابع معتبر نه هر منبعی برای مطالب و در نهایت وب سایتتان بک لینک بگیرید.

شاخص هایی که برای ارزیابی لینک ها استفاده میشود عبارتند از
  1. مرتبط بودن
  2. ارزش‌ های انسانی (یعنی یک لینک فقط برای خزنده‌ های موتور های جستجو طراحی نشده باشد.)
  3. ارزش و اعتبار

هر کدام از موارد گفته شده دارای پیچیدگی مختص به خود و لایه های متعددی از ارزیابی هستند. در زیر، هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

 

بک لینک

 

شاخص اول: مرتبط بودن

مهم ترین فاکتور در ارزیابی کیفیت لینک‌ها، مرتبط بودن است. مرتبط بودن به این معناست که لینک‌ هایی که شما دریافت می‌کنید از وب سایت‌هایی با موضوعات مشابه و یا نزدیک به وب سایت شما برایتان فرستاده شده باشد. برای مشخص کردن مرتبط یا نامرتبط بودن یک لینک میتوانید از خود بپرسید که چرا این وب سایت باید به من لینک بدهد؟

به صورت کلی یک لینک میتواند به روش های زیر مرتبط شناخته شود.

  • دامین به دامین
  • دامین به صفحه
  • صفحه به صفحه
  • لینک به صفحه

تعیین مرتبط یا نامرتبط بودن یک لینک تا حدی زیادی به شناخت شما از کاربران و طرف مقابلتان بستگی دارد. اگر شما نمیتوانید توجیهی برای اینکه چرا فلان وب سایت به شما لینک داده پیدا کنید، بهتر است که این لینک را به عنوان یک لینک نامرتبط شناسایی کنید.

شاخص دوم: ارزش انسانی

لینک هایی که برای استفاده ی کاربران ایجاد میشوند ارزشمند ترین لینک‌ ها هستند. شما نباید لینک ها را برای خزنده های موتور های جستجو ایجاد کنید. اگر میخواهید بدانید که ایا این لینک از ارزش انسانی برخوردار است یا نه، باید به سوالات زیر پاسخ دهید.

  1. آیا این لینک کاربر را به مقصدی که ‌میخواهد هدایت می‌کند؟
  2. آیا این لینک دقیقا به همان صفحه‌ ای هدایت میکند که کاربر به دنبالش است؟
  3. آیا این لینک کاربر را به موضوعی مفید هدایت میکند؟

در واقع موضوع اصلی در این شاخص این است که شما باید مخاطب لینک هایتان را بسنجید. یعنی اگر میزان تعامل لینک های شما با مخاطبانتان کم است، پس لینک شما از ارزش انسانی کمتری برخوردار است. اما از کجا میتوان به میزان تعامل کاربر پی برد؟ برای این موضوع میتوانید از فاکتور هایی مانند نظرات مطلب یا انجمن‌ ها استفاده کنید. پس لینک هایی که بتواند به 3 سوال بالا پاسخ درست بدهد، جز لینک های با ارزشی است که گوگل به دنبال ان است.

شاخص سوم: ارزش و اعتبار

کسبه‌ های یک بازار را در نظر بگیرید. قاعدتا فروشنده‌ ای که از ارزش و اعتبار بیشتری برخوردار است و نزد دیگر فروشندگان خوش‌ نام‌ تر بوده، فروش بیشتری هم دارد. ارزش و اعتبار لینک‌ ها هم دقیقا مانند ارزش و اعتبار یک فروشنده در بازار است. هدف از طراحی الگوریتم‌ های گوگل این است که بهترین و معتمد‌ ترین نتیجه را به کاربران ارائه دهند. در واقع گوگل از لینک‌ ها برای تعیین میزان اعتبار و ارزش یک وب سایت استفاده میکند.

فقط مهندسان گوگل میدانند که الگوریتم ها چگونه ارزش و اعتبار یک لینک را می سنجند. اما ابزار هایی نیز وجود دارند که میتوانند تا حدودی این کار را انجام دهند.

نتیجه نهایی

ساخت بک‌ لینک و البته ارزیابی کیفیت لینک‌ ها، فاکتور هایی بسیار مهم در موفقیت کمپین‌ های سئو و بازاریابی هستند. موتور های جستجو به طور مداوم و پیوسته در حال کار و برسی الگوریتم‌ های جستجوی خود هستند. در نسخه ی بروز رسانی ان تاثیر لینک‌ ها در ارزش گذاری یک وب سایت نزد موتور های جستجو بیشتر هم ‌میشود. اگر شما قصد دارید در موتور های جستجود بهتر دیده شوید، از ارزیابی مداوم کیفیت لینک‌ های سایت خود غافل نشوید.

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا,تجربه ی کاربریبک لینک, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 16:43

تجربه کاربری یا ” ux ” احساسی است که کاربران در تجربه ی اول استفاده از یک وسیله به دست میاورند . هر چه کاربران در تجربه اول استفاده از این وسیله احساس بهتری داشته باشند به استفاده دوباره از آن محصول ترغیب میشوند . این موضوع برای طراحان ” ux ” بسیار مهم است . اجازه دهید تا با یک مثال این موضوع را بهتر برای شما بیان کنم .

تصور کنید شما برای خانه ی خود یک میز خریداری کرده اید . حال اگر پایه‌ های این میز لق باشد و یا نتواند وزن وسیله ی دیگری که روی آن قرار می دهید را تحمل کند، شما تجربه کاربری بدی نسبت به استفاده از آن کسب کرده اید . حتی تصمیم به عوض کردن آن هم می گیرید . باید این نکته را هم ذکر کنم که تجربه کاربری هر فرد حتی در استفاده از یک چیز متفاوت است .

مزیت تجربه کاربری چیست

استفاده از تجربه کاربران قبلی و نظرات و انتقادات و پیشنهادات آن ها بسیار مفید می باشد . نظرات کاربران در استفاده از یک محصول مشابه می تواند به صاحبان و یا طراحان و خالقان آن کمک کند تا ایرادات آن را رفع کنند و کسب و کارشان را بهبود ببخشند . مثلاً تجربه کاربری بسیاری از مصرف کنندگان  dualshock 3 [ دسته پلی استیشن ۳ ] که گفته بودن از برآمده بودن استیک های شاسی دسته ناراحت هستند .

همین موضوع باعث شد تا شرکت سونی طبق نظرات کاربران در طراحی آن تغییراتی اعمال کند . آنها در طراحی محصول بعدی خود یعنی  dualshock 4 [ دسته پلی استیشن ۴ ] تجربه کاربری مصرف کنندگان را استفاده کردند تا محصول جدید شان باب میل مشتریان باشد .

تجربه کاربری

چگونه یک تجربه کاربری خوب ارائه دهیم

طراحان، تجربه کاربری خوب را دنبال می کنند . در واقع اگر کاربران بتوانند در استفاده از یک وسیله تجربه کاربری خوب و لذت بخشی را تجربه کنند می‌توانند در بهبود موفقیت آن وسیله نقش بسزایی داشته باشند . همیشه باید در طراحی یک محصول این موضوع را مد نظر داشت که محصول ارائه شده باید بتواند حداقل نیاز های کاربر را تامین کند . در واقع باید قابل اعتماد، مرغوب، مطلوب و در نهایت همه این ها مشتری پسند و ارزش آفرین باشد .

الگوی تجربه کاربری ux چیست

مجموعه ای از روش های طراحی هستند که برای حل مسائل مختلف در تولید هر محصول به کار گرفته می شوند . هدف این الگو ها بهبود دسترسی کاربران است . چون همین عوامل است که باعث افزایش کارایی و عملکرد محصول می‌شود .

پنج الگوی ux که موجب نارضایتی کاربران می شود

پاپ آپ ها ” popups “

مطمئن هستم که شما هم از روبرو شدن با این موارد خرسند نمی شوید . زمانی که روی این لینک کلیک می کنید و وارد صفحه ی وب جدید می شوید در حالی که مثل محتوای مد نظرتان را خوانده‌اید ناگهان پنجره جدید باز می شود. از شما درخواست می کند که ایمیل خودتان را وارد کنید . آنها حتماً با خود فکر می‌کند که خبر رسان خوبی دارند و کاربران از آن لذت می برند . اما شما نمیتوانید کسی را به اجبار دوست خود کنید .

در مقابل باید اجازه بدهید که کاربران محتوای سایت را بخوانند یا ببینند و با آن آشنا شوند و بعد از آن ها چیزی بخواهید . آن ها باید خودشان تصمیم بگیرند نه اینکه شما مجبورشان کنید . برای این کار هم روش های زیادی وجود دارد . بستگی به خلاقیت شما دارد . مثلا می توانید موقع خروج یا بستن صفحه پیغامی را نمایش دهید .

شبکه های اجتماعی ” social “

اشتراک گذاری مطالب خیلی مفید است . مخصوصا برای کار های اینچنینی که باعث می شود کاربران با کمترین هزینه جذب وب سایت شما شوند . اما این موضوع خیلی اهمیت دارد که ویجیت های شبکه های اجتماعی با احتیاط و بدون افراط استفاده شوند . اگر شما با تلاش زیاد یک محتوایناب ارائه دهید ولی در استفاده از این ویجت‌ ها دقت نداشته باشید تمام تلاش شما هدر می‌رود .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باید طبیعی باشد نه به زور و اجبار . زمانی که کاربران مجبور به انجام اشتراک گذاری نشوند تمایلشان برای انجام این کار بیشتر هم می‌شود . پس برای گرفتن نتیجه بهتر و مطلوب‌ تر ویجت های خود را محدود کنید و در پایان محتوا با یک پیام خوشایند که در صورتی که از محتوا راضی بودید و لذت بردید آن را با یک توییت کوچک به اشتراک بگذارید، بحث را تمام کنید .

 

تجربه کاربری

پیش برگزاری های صفحه ” preloader “

پیشرفت تکنولوژی این مقوله مهم را ایجاد کرده که هر روزه به درجه اهمیت ان اضافه می‌شود . آن هم سرعت است . در حال حاضر نباید یک دیسک چرخان را موقع بارگذاری یک وب سایت ۲ مگابایتی ببینیم . درست است که این دیسک ها یک مدل فانتزی هستند و ۸۰ درصد آنها در واقع چیزی را بارگذاری نمی‌کنند . از آن ها صرفاً جهت زیبایی استفاده می‌شود . اما الان باید اولویت وب سایت شما سرعت آن میباشد .

همانطور که می دانید نسل امروز عجول و کم صبر هستند . پس بهتر است که وب سایتتان از سرعت بالایی برخوردار باشد . اگر مشکل سرعت دارید باید المان های سبک تر صفحه ای، مثل منوی ناوبری را بارگذاری کنید و برای محتوای سنگین‌ تر از بارگذار استفاده کنید . تا به جای یک صفحه سفید کاربران سرگرم یک انیمیشن کوچک بامزه شوند .

منو های غول پیکر ” menus “

عده ای فکر میکنند که اگر برای وب سایت هایی که صفحات زیاد و بخش‌ های متعدد زیادی دارند منو های غول پیکر طراحی کنند رضایت کاربر را جلب کرده اند . اما اینگونه نیست و مشکل این منو های بزرگ این است که تنها باعث سردرگمی کاربران می شود . این منو ها مانند هزارتو کاربران را خسته و کسل می‌کنند . اگر نمی خواهید وب سایت شما این چنین باعث ناراحتی کاربران شود باید لینک های مختلف را به بخش های مختلف تقسیم کنید .

یک نکته ی خیلی خیلی مهم را باید گوش زد کنم . آن هم این است که لطفاً از طراحی منو هایی که با حرکت موس فعال می‌شود خودداری کنید .

اسکرول بی نهایت

اسکرول بی نهایت جای اینکه کارایی بیشتری داشته باشد دردسر بیشتری برای ما دارد . درست است که مشکل نگهداری راه حل می‌کند اما مشکلات زیر را ایجاد می کند .

  1. اگر زمانی که می خواهید به بخش پاورقی دسترسی داشته باشید و اسکرول بی نهایت هم فعال باشد، با مشکل مواجه میشوید .
  2. هنگامی که تا جایی اسکورل کردید و سپس صفحه جدید را باز کردید دیگر نمی‌ توانید برگردید و از همان جای قبلی اسکرول کنید.

این گزینه هم مانند منو های غول پیکر اگر درست و صحیح از آن ها استفاده کنید پتانسیل های بالایی در خود دارند . شما می توانید این الگو ها را با سیستم صفحه‌ بندی سنتی ترکیب کنید و به کاربر اجازه دهید که خودش تصمیم بگیرد که میخواهد اسکرول کند یا خیر . این کمک می‌کند که کاربران به راحتی به پاورقی سایت دسترسی داشته باشند .

همچنین برای حل مشکل شماره ۲ می‌ توانید هنگامی که بخش جدید بارگذاری می شود ” URL ” صفحه را تغییر دهید.

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا,تجربه ی کاربری, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 13 شهريور 1397 ساعت: 16:25

تمام افراد چه انلاین و چه غیر انلاین به ورزش علاقه دارند. امروزه بسیاری از کسب و کار های مربوط به ورزش را هم میتوان بصورت انلاین جستجو و پیدا نمود. حتما خوده شما جز ان دسته از افرادی بودید که در اینترنت به دنبال باشگاه ورزشی مورد علاقه خود، در محیط اطراف خانه ی و یا محل کار خود بوده اید. با توسعه ی اینترنت، تبلیغات اینترنتی و شبکه های اجتماعی، اکثریت مردم ترجیح میدهند برای رفع نیاز های خود و ارتباط با دیگران از موتور های جستجوگر و وب سایت ها استفاده کنند. امروزه یکی از دغدغه های افراد پیدا کردن یک باشگاه ورزشی نزدیک و خوب است. شما میتوانید با طراحی سایت باشگاه ورزشی بازدید بسیاری از این افراد را از ان خود کنید.

طراحی سایت باشگاه ورزشی بهترین راه معرفی کسب و کار

طراحی سایت باشگاه ورزشی برای صاحبین این کسب و کار راه مناسبی برای معرفی خدمات و امکانات و قابلیت های خود به مخاطبان است و از این جهت میتوانند درصد مشتریان و درامد خود را افزایش دهند. این گونه سایت ها بهترین راه برای معرفی کسب و کار و دریافت بازدید طیف عظیمی از کاربران انلاین بشمار میاید.

در حال حاضر بسیاری از تبلیغاتی که در وب سایت ها مشاهده میکنیم مربوط به معرفی یک کالا در زمینه ی یک رشته ی خاص ورزشی است. پس این طرز فکر که رشته های مختلف ورزشی و معرفی انها در اینترنت کارایی ندارند غلط است. چون عده ای از همین کار دارن کسب درامد میکنند. زمانی که شما یک وب سایت راه اندازی کنید و در طراحی سایت باشگاه ورزشی ان، امکانات و خدمات کارامد و مشتری پسندی قرار دهید، مخطبان شما از وقت گذراندن و گشت و گذار در وب سایت شما لذت میبرند. حتی روزانه از ان بازدید میکنند تا در جریان اخرین اخبار موجود در وب سایت شما باشند.

همین که درصد بالایی از بادید ها را از ان خود کنید باعث ارتقای رتبه ی شما در نتایج جستجوی گوگل میشود و شما را در لیست صفحات اول نمایش میدهد. درضمن همین بازدید بالای وب سایت شما باعث شناخته تر شدن شما میشود. بازدیدکنندگان و کاربران انلاین در صورتی که شما در طراحی سایت باشگاه ورزشی از امکانات با کیفیت استفاده کنید، از وب سایت شما راضی خواهند بود. حتی با به اشتراک گذاشتن لینک سایت شما برای دوستان و اشنایانشان باعث ایجاد مشتری جدید برای شما میشوند.

برخی از موضوعاتی که در طراحی سایت باشگاه ورزشی استفاده میشود

• معرفی و درباره ی ما

در این بخش میتوانید خود و باشگاهتان را به خوبی معرفی کنید و شماره های تماس و ادرس دقیق خود را درج کنید. همچنین میتوانید با قرار دادن بخشی به نام درباه ی ما مطالبی راجب محیط باشگاه، دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارید، گواهینامه ها و مدارکی که در طی دوران ورزشی خود گرفته اید، قرار دهید. بدین صورت مخاطبان شما اگاه میشوند که شما چقدر در این زمینه حرفه ای هستید. خلاصه در این قسمت مشتریان خود را از شرایط و ویژگی هایی که دارید اگاه میکنید.

• معرفی مربیان

این یکی از مهم ترین بخش ها و پر بازدید ترین بخش ها در وب سایت شما خواهد بود. به دلیل انکه برای مخاطبان و مشتریان بعد از انتخاب باشگاه با کیفیت و مناسب، اینکه در ان باشگاه چه مربیان و اساتیدی کار میکنند مهم است. شما در این بخش میتوایند اگاهی های لازم را در اختیار کاربران قرار دهید. حتی میتوانید در صفحه های جدا از هم این اطلاعات را قرار دهید تا به مخاطبان هم کمک بزرگی کرده باشید. همچنین میتوانید یک بخش دیگر هم قرار دهید برای گذاشتن مطالبی در مورد زمان بندی باشگاه ورزشی و ساعات کاری و سانس زنانه و مردانه.

• قرار دادن تخفیفاتی در سایت

شما میتوانید برای مشتریان حال حاضر و کاربران انلاین وب سایتتان، در بخش های مختلف تخفیف قائل شوید و اینگونه انها را تشویق به عضو شدن و پرداخت انلاین هزینه باشگاه کنید. این موضوع حتی در جذب دیگر افراد و کاربران هم موثر است. و زمانی که مخاطبان از باکیفیت بودن سایت شما و خدماتی که در ان ارائه میدهید برای دوستان خود تعریف کنند برای شما مشتری جدید ایجاد میشود. همه ی اینا باعث افزایش بازدید و سود شما میشود.

• قرار دادن مقالات در وب سایت

همچنین به شما توصیه میکنیم در طراحی سایت باشگاه ورزشی خود، برای دریافت بازدید های بیشتر از سایتتان توسط کاربران بخشی را در نظر بگیرید برای مطالب و مقالات ورزشی. در این بخش میتوانید راجب به رشته های ورزشی که حتی در باشگاه شما ارائه نمیشود هم اطلاعات جامعی در اختیار کاربران قرار دهید. با این کار انها به وب سایت شما وفادار میمانند. در واقع شما با این کار یعنی قرار دادن متن های بسیار زیاد در وب سایتتان از گوگل رتبه ی خوبی دریافت میکنید. همین موضوع باعث درخشش بیشتر شما در مقابل رقیبانتان میشود.

سرویس و خدماتی که در طراحی سایت باشگاه ورزشی میتوان قرار داد عبارتند از

  • معرفی تجهیزات و امکانات باشگاه
  • معرفی دوره های ورزشی
  • معرفی مربیان به همراه سوابق و خدمات و بیوگرافی
  • ثبت ساعات حضور مربیان و ارتباط با انها و گرفتن برنامه های لازمه برای رشته ورزشی مورد نظر
  • سیستم ثبت نام انلاین
  • پرداخت شهریه بصورت انلاین
  • تاریخیچه
  • برنامه اردو های تمرینی
  • امکان پیام خصوصی بین مربیان و اعضا
  • گالری تصاویر و ویدئو ها
  • ثبت نام انلاین
  • مشاوره انلاین
  • امکان پرداخت انلاین
  • امار بازدید سایت
  • پروفایل شخصی برای کاربران
  • تجهیزات و امکانات

و صد ها بخش دیگر که در زمان بستن قرار دادن با شما صحبت میکنیم.

بنابراین اگر شما یک باشگاه دار متوسط و یا بزرگ هستید و هنوز برای پیشرفت و بیشتر شناخته شدن کسب و کارتان، قدمی برنداشته اید و احساس میکیند رقیبانتان در این زمینه از شما پیشی گرفتن بهتر است همین حالا با شماره تلفن های سایت ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 14:04

شرکت دهکده وب در بین چندین شرکت طراحی سایت در مشهد خوش درخشیده و عملکرد قابل توجهی داشته است. درواقع این شرکت در بین تعداد زیادی شرکت طراحی سایت در مشهد انتخاب اول مشتریان بوده است. این شرکت با هدف پیشبرد و پیشرفت کسب و کار شما تحت مشاوره های حرفه ای، به شما کمک میکند تا با طراحی سایتی برای خود از افزایش فروش محصولات خود و بالا رفتن میزان درامدتان لذت ببرید. ما در دهکده وب سایت نمیسازیم درواقع کسب و کار شما را به شیوه ای نوین و بسیار پرسود میسازیم. اما اجازه دهید تا اول از همه راجب به یک شرکتطراحی سایت و اینکه چگونه عمل میکند توضیحاتی برای درک بهتر این مقوله ی ضروری [ طراحی سایت ]بدهیم.

در یک شرکت طراحی سایت چه کارهایی انجام میدهند؟

شرکت طراحی سایت، شرکتی است که دارای تیم متخصص و حرفه ای در عرصه ی طراحی وب سایت است. در واقع افراد این تیم برنامه نویسانی هستند که به زبان های برنامه نویسی تحت وب نظیر HTML و PHP و CSS ، مسلط هستند. انها توسط این زبان ها وب سایت شما را توسعه میدهند. این پروسه با اجرای یک طرح گرافیکی ترجیحا یونیک شروع میشود و با داینامیک شدن کد های به اصطلاح استاتیک، روند کار ادامه میابد.

در نهایت این پروسه با قرار گرفتن این کد ها توسط یک شرکت خدمات میزبانی وب، بر روی یک فضای میزبانی وب “webhost” تمام میشود. در نهایت هم، سایت از شبکه های جهانی اینترنت قابل دسترسی و رویت میباشد. این ساده ترین و خلاصه وار ترین تعریف ممکن از اقداماتی است که تیم متخصص ما در شرکت دهکده وب انجام میدهد.

خب تا اینجای این مطلب متوجه شدید که منظور از یک شرکت طراحی سایت چیست؟ اما اگر شما جز ان دسته از افرادی هستید که قصد دارند برای بهبود کسب و کا خودشان به طراحی سایت روی بیاورند موضوع مهم بعدی که باید راجب به ان هر چه سریع تر تصمیم بگیرید، انتخاب یک شرکت طراحی سایت برای انجام کار خود است. در حال حاضر چندین شرکت طراحی سایت در مشهد در حال فعالیت هستند، اما تعداد کمی از انها میتوانند برای شما سایتی کاربر پسند طراحی کنند. درواقع اگر شما به دنبال یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و متخصص در بین چندین شرکت طراحی سایت در مشهد هستید میتوانید با اطمینان با شماره تلفن های شرکت طراحی و توسعه ی دهکده وب تماس حاصل فرمایید.

و اما این موضوع که چرا در بین چندین شرکت طراحی سایت در مشهد ، شما باید شرکت مارا انتخاب کیند.

چرا شرکت طراحی و توسعه ی وب سایت دهکده وب؟

  • طراحی حرفه ای بر اساس نیاز مشتری
  • طراحی سایت با رعایت اصول سئو
  • استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا
  • وجود افراد متخصص و خلاق
  • کانفینگ امنیتی و افزایش سرعت سایت
  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی

امکانات شرکت دهکده وب در سایت های طراحی شده

  1. پنل مدیریت پیشرفته
  2. مدیریت آسان سایت
  3. ایجاد و مدیریت نامحدود صفحه
  4. ویرایشگر حرفه ای متن
  5. صفحه وبلاگ و مقالات
  6. دسته بندی مطالب
  7. بخش نظرات مطالب
  8. ایجاد گالری تصاویر
  9. عضویت در سایت
  10. مدیریت کاربران
  11. بایگانی مطالب بر اساس تاریخ
  12. جستجو در سایت
  13. آپلود و مدیریت فایل ها
  14. ایجاد منو و زیرمنو دلخواه
  15. مدیریت ابزارک های سایدبار
  16. افزودن قابلیت جدید با نصب افزونه

امکانات زیر بنا به خواسته ی خود شما به سایت اضافه میشود

  1. صفحه ساز گرافیکی
  2. صفحه نمونه کارها
  3. ماژول های گرافیکی صفحه ساز
  4. مدیریت پیشرفته فایل ها
  5. عضویت در خبرنامه
  6. پاپ آپ پیشرفته
  7. اسلایدر حرفه ای
  8. پروفایل کاربری پیشرفته
  9. فرم ساز پیشرفته
  10. فرم نظرسنجی از کاربران
  11. پشتیبانی و چت آنلاین
  12. ماژول سئو حرفه ای
  13. سیستم آمار بازدیدکنندگان
  14. اشتراک مطالب در شبکه های اجتماعی
  15. فرم درگاه پرداخت آنلاین وجه
  16. منوی حرفه ای چند ستونه

برخی از امکانات برای سایت های فروشگاهی

  1. ایجاد و مدیریت انواع محصول
  2. چیدمان حرفه ای محصولات
  3. دسته بندی محصولات
  4. تغییر قیمت بر اساس ویژگی محصول
  5. جستجو پیشرفته محصولات
  6. فیلتر پیشرفته محصولات
  7. مقایسه محصولات
  8. افزودن به علاقه مندی و سبد خرید
  9. اتصال به درگاه بانک و خرید آنلاین
  10. انواع روش های خرید نقدی و غیرنقدی
  11. طراحی فاکتور دلخواه
  12. داشبورد مشتری
  13. مشاهده نمودارهای فروش
  14. انواع سناریوهای تخفیف و فروش
  15. مدیریت سفارشات
  16. ارسال پیامک

شرکت طراحی سایت در مشهد به فراوانی یافت میشود اما پیدا کردن شرکتی مطمئن با عملکرد خوب کار سختی است. ما به شما این قول را میدهیم که در طی روند طراحی سایت برای شما تمام خواسته ها و نگرش ها و ایده های شما را پیاده سازی کینم تا باعث جلب رضایت شما شود. پس برای پیشرفت در کسب و کار خود و داشتن بازار و سهمی در فضای دیجیتال بدون محدودیت همین حالا با شماره تلفن های موجود در سایت ما تماس گرفته و رنگ جدیدی به تجارت خود ببخشید.

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 205 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 14:03

شرکت طراحی و توسعه ی دهکده وب جز شرکت های برجسته در بین شرکت های طراحی وب سایت در مشهد است که با دارا بودن کادری حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی سایت کارنامه درخشانی دارد. این شرکت با هدف قرار دادن کسب و کار شما در مسیر پیشرفت، به شما تحت مشاوره های تخصصی کمک میکند تا با طراحی سایتی با کیفیت و با امکانات بسیار زیاد در هر صنعت و شغلی که مشغول فعالیت هستید شکل جدیدی از کسب و کار بصوت انلاین را تجربه نمایید.

شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب یکی از بهترین و خلاق ترین شرکت های طراحی سایت میباشد.

اما منظور از شرکت طراحی سایت چیست؟

شرکت طراحی سایت، شرکتی است که دارای تیم متخصص و حرفه ای در عرصه ی طراحی وب سایت است. در واقع افراد این تیم برنامه نویسانی هستند که به زبان های برنامه نویسی تحت وب نظیر HTML و PHP و CSS ، مسلط هستند. انها توسط این زبان ها وب سایت شما را توسعه میدهند. این پروسه با اجرای یک طرح گرافیکی ترجیحا یونیک شروع میشود و با داینامیک شدن کد های به اصطلاح استاتیک، روند کار ادامه میابد.

در نهایت این پروسه با قرار گرفتن این کد ها توسط یک شرکت خدمات میزبانی وب، بر روی یک فضای میزبانی وب “webhost” تمام میشود. در نهایت هم، سایت از شبکه های جهانی اینترنت قابل دسترسی و رویت میباشد. این ساده ترین و خلاصه وار ترین تعریف ممکن از اقداماتی است که تیم متخصص ما در شرکت دهکده وب انجام میدهد.

ویژگی شرکت طراحی سایت دهکده وب

طراحی وب سایت با فناوری روز دنیا

برای پیشرفت در کسب و کارتان باید در بین عموم دیده و شناخته شوید. شما میتوانید این کار ار از روش های قدیمی انجام دهید، اما زمان زیادی را از دست میدهید. همچنین وجود هزینه های تبلیغات و استخدام بازاریاب ها را نمیشود نادیده گرفت. در صورتی که شما میتوانید با در نظر گرفتن یک وب سایت و همکاری با شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب ، هم از هزینه های اضافی و هم از، از دست دادن زمان با ارزش خود جلو گیری کنید.

ما در شرکت طراحی سایت دهکده وب به شما مشاوره های لازم و ویژه ای را برای داشتن یک وب سایت فوق العاده میدهیم. ما تمام تلاشمان را میکنیم تا برای شما وب سایتی طراحی کنیم که تمام خواسته ها و معیار های شما در ان رعایت و پیاده سازی شود. تا در نهایت وب سایتی مشتری پسند داشته باشید. باز هم تاکید میکنم شما برای دیده شدن و عقب نماندن از رقبای خود باید از بستر بی نهایت اینترنت استفاده کیند.

روزانه میلیون ها کاربر به صورت انلاین و با جستجو در گوگل به دنبال شرکت ها و خدماتی میگردند تا فعالیت های روزانه ی خودشان را انجام دهند. پس بهتر است هرچه سریعتر برای داشتن سهمی در این فضای بی انتها همین الان با شماره تلفن های موجود در سایت شرکت دهکده وب تماس حاصل فرمایید. با خلاقانه ترین روش های طراحی سایت رنگ جدیدی به کسب و کارتان ببخشید و بازدید میلیون ها کاربر انلاین را از ان خود کنید.

خدمات کلی که شرکت طراحی سایت دهکده وب در اختیارتان قرار میدهد عبارتند از

طراحی سایت یکی از مهمترین قدم ها برای حضور در دنیای دیجیتال است. ما با طراحی سایت با کیفیت این امکان را برای شما ایجاد میکنیم تا از مزایای این بستر گسترده استفاده کنید. بدین منظور یک وب سایت هدفمند برایتان طراحی و ایجاد میکنیم.

  • سئو و بهینه سازی سایت

جلوه ی زیبای سایت بدون بازدید از ان هیچ فایده ای ندارد. برای جذب بازدید باید سایت شما برای موتور های جستجوگر مثل گوگل بهینه سازیشود.

  • مشاوره جهت بهبود کسب و کار

تلاش زیاد ولی در مسیر نادرست شما را به هدفتان نمیرساند. ما در مشاوره های تخصصی خود برای شما برنامه ریزی میکنیم و بهترین مسیر را پیش رویتان میگذاریم.

  • برنامه نویسی تحت وب

قطعا برای پیاده سازی ایده ها و نگرش های خود نیاز به طراحی اختصاصی سایت دارید. ما در شرکت طراحی و توسعه ی دهکده وب برنامه نویسی های تحت وب اختصاصی را برای شما ایجاد میکنیم.

  • طراحی حرفه ای و گرافیکی

ما برای جذب حداکثر بازدید برای سایت شما از خدمات با کیفیت و طراحی و گرافیک جذاب استفاده میکنیم.

چرا شرکت دهکده وب

  1. طراحی حرفه ای بر اساس نیاز مشتری
  2. طراحی سایت با رعایت اصول سئو
  3. استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا
  4. وجود افراد متخصص و خلاق
  5. کانفینگ امنیتی و افزایش سرعت سایت
  6. پشتیبانی و مشاوره تخصصی
طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 14:02

شرکت طراحی سایت دهکده وب، یکی از بهترین و خلاق ترین شرکت های طراحی وب سایت در مشهد است. طراحی سایت توسط دهکده وب به شما این امکان را میدهد تا سایتی با جدید ترین فناوری های روز دنیا داشته باشید. ما در شرکت دهکده وب، سایت نمیسازیم کسب و کار شما را میسازیم. بخاطر داشته باشید شما میتوانید با ایجاد یک وب سایت با کیفیت کسب و کارتان را در مسیر متفاوتی از پیشرفت قرار دهید.

دنیای دیجیتال یک بستر گسترده و بزرگ و بدون محدودیت است که میتوان از این بستر برای توسعه و گسترش کسب و کار های مختلف استفاده کرد. از راه و روش های متفاوتی میشود در این فضای دیجیتال برای رونق تجارت خود استفاده کرد. ما در شرکت طراحی و توسعه ی دهکده وب که در بین چند شرکت طراحی سایت در مشهد، عملکرد بالا و خوبی داریم، با ارائه ی مشاوره ی صحیح و خدمات با کیفیت به شما، سعی میکنیم تا کسب و کار شما را در مسیر درستی از پیشرفت قرار دهیم.

چرا طراحی سایت

امروزه با فراگیر شدن بستر اینترنت راحت ترین و سریع ترین و رایج ترین راه برای دست یابی به اطلاعاتی راجب به یک موضوع جستجو کردن ان اینترنت است. کاربران انلاین با گشت و گذار در اینترنت و برسی سایت های متنوع، با خدمات و محصولات انها اشنا میشوند. در نتیجه هر شخص یا شرکت یا نهادی نیاز به یک وب سایت برای معرفی محصول و برند خود دارند.

در فضای اینترنت وب سایت های زیادی وجود دارد. شما تنها با یک طراحی سایت حرفه ای میتوانید از دیگران متمایز شوید و در کسب و کارتان پیشرفت کنید. کافی است وب سایت شما اصولی و هدفمند طراحی شود انوقت هزینه ای که برای طراحی سایت خود پرداخت کرده اید را بصورت چند برابر سود دریافت میکنید. طراحی سایت توسط دهکده وب بسیار دقیق و ماهرانه انجام میشود. ما در ابتدا نیاز های مشتری را برسی میکنیم و  متناسب با ان یک وب سایت کاربردی طراحی و ارائه میکنیم.

طراحی سایت توسط دهکده وب با وردپرس

وردپرس محبوب ترین نرم افزار تحت وب برای مدیریت و طراحی سایت است. وردپرس قابلیت ها و امکانات فراوانی را در محیطی کاملا فارسی در اختیار طراحان میگذارد. همین امکانات خاص و کارکرد راحت ان است که امروزه اکثر شرکت های طراحی از جمله شرکت طراحی و توسعه ی دهکده وب از ان استفاده میکند. هسته وردپرس بصورت اصولی و استاندارد کد نویسی شده است. در نتیجه از امنیت بالایی برخوردار است و باعث بهبود سئو و رتبه ی سایت شما میشود.

دلیل محبوبیت وردپرس این است که، چون وردپرس توسط هزاران نفر از سراسر جهان توسعه داده میشود، هر روزه به امکاناتش اضافه و از مشکلاتش کاسته میشود. وردپرس به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های تحت وب برای مدیریت و طراحی هر نوع سایتی شده است. دلیل ان هم این است که تا کنون هزاران افزونه کمکی برای ان طراحی شده که با نصب هر کدام امکانات جدید و مورد نیاز به سایت اضافه میشود.

همچنین وردپرس دارای یک پنل مدیریتی است که کار با ان بسیار راحت و لذت بخش است و کاربران بدون مشکل و به راحتی میتوانند سایت خود را مدیریت کنند.

تفاوت طراحی سایت با سیستم سایت ساز

در مقابل طراحی وب سایت، سرویس های سایت ساز وجود دارد. در این سرویس های سایت ساز که توسط شرکت دهکده وب توصیه نمیشود، کاربر میتواند سایت مدنظرش را خودش بسازد و تولید کند. از معایب اینگونه سرویس های سایت ساز میتوان به محدود بودن امکانات و عدم وجود قالب های اختصاصی اشاره کرد. ما نیز در شرکت طراحی و توسعه ی وب سایت دهکده وب مانند اکثر شرکت های طراحی سایت برتر کشور توجه ویژه ای به قابلیت های سایت، در زمان طراحی سایت شما داریم.

از جمله این قابلیت ها که با حساسیت و دقت فراوان ایجاد میشود میتوان به ریسپانسیو بودن [واکنش گرا]، تجربه کاربری مناسب [UX]، سئو ی سایت و بهینه سازی موتور های جستجو گر اشاره کرد. هر یک از موارد نام برده به نوبه ی خود میتواند در پیشبرد و پیشرفت تجارت الکترونیک و بازاریابی  دیجیتالی شما تاثیرات چشم گیری داشته باشد.

بنابر این میتوان نتیجه گرفت که داشتن یک وب سایت تمام عیار و مهم تر از ان مراجعه به یک شرکت تمام عیار لازمه ی توسعه ی هر کسب و کاری است. ما در شرکت طراحی دهکده وب میتوانیم این امکان را برای شما فراهم اوریم.

خدمات شرکت طراحی سایت دهکده وب

  1. سئو و بهینه سازی سایت
  2. طراحی فروشگاه اینترنتی
  3. طراحی سایت
  4. طراحی اپلیکیشن موبایل
  5. افزایش امنیت سایت
  6. افزایش سرعت سایت

ویژگی های شرکت دهکده وب

  • طراحی حرفه ای بر اساس نیاز مشتری

در طراحی سایت توسط دهکده وب اول نیاز و خواسته ی شما را تحلیل و برسی میکنیم سپس با ارائه ی مشاوره توسط مشاوران حرفه ای ما، سایت شما را طراحی و ایجاد میکنیم.

  • طراحی سایت با رعایت اصول سئو

طراحی سایت توسط دهکده وب با رعایت کامل اصول کد نویسی انجام میشود. در نهایت یک سایت بدون نقص و سئو شده به شما تحویل میدهیم.

  • استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا

طراحی سایت توسط دهکده وب با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها و تکنیک های روز دنیا انجام میشود. ثمره ی ان هم یک طراحی منحصر به فرد و بدون باگ است.

  • وجود افراد متخصص و خلاق

نیرو های متخصص در شرکت ما مهمترین سرمایه ی ما است. تیم ما از جوانان متخصص و حرفه ای تشکیل میشود که به بهترین شکل کار خود را انجام میدهند.

  • کانفینگ امنیتی و افزایش سرعت سایت

سرعت و امنیت دو فاکتور بسیار مهم در طراحی وب سایت است که ما در پایان هر پروژه این دو را تعمال میکنیم.

  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی

تیم پشتیبانی ما همیشه اماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. در صورت وجود هر مشکل کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت و بهینه سازی محتوا...
ما را در سایت طراحی سایت و بهینه سازی محتوا دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,شرکت طراحی سایت در مشهد,ظراحی سایت در مشهد,طراحی سایت توسط دهکده وب,دهکده وب, شرکت دهکده وب, سئو, بهینه سازی محتوا, نویسنده : parastoo bakhshi dehkadeh-web بازدید : 234 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 14:02